← |
| → |
---|
Dostępne informacja o aneksach terminowych | |||||
---|---|---|---|---|---|
Przyczyna | Data | Zmiana [dni] | Opóźniony ZnRID | ||
b.d. | 2020-06-01 | 52 | |||
Stan na dzień | Zaawansowanie [%] | ||||
---|---|---|---|---|---|
Finansowe | Rzeczowe | Czasowe bez odliczania zim | |||
planowane | rzeczywiste | planowane | rzeczywiste | ||
2020-07-13 | 94.77 | 90.68 | 97.02 | ||
2020-05-08 | 91.44 | 84.47 | 91.11 | ||
2020-03-25 | 86.1 | 76.1 | 87.18 | ||
2020-02-05 | 84.85 | 74.27 | 82.79 | ||
2019-12-11 | 79.44 | 68.6 | 77.78 | ||
2019-11-22 | 70.89 | 56.01 | 76.08 | ||
2019-09-26 | 64.79 | 53.1 | 70.97 | ||
2019-07-02 | 55.82 | 43.12 | 63.28 | ||
2019-04-30 | 31 | 30 | 57.64 |
Lp. | Decyzja | Data | Uwagi | Zwłoka [dni] | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowe - umowa na opracowanieSTEŚ um | 2007-11-21 | ||||
2 | DŚU - wniosek o wydanie decyzjiDŚU zlo | 2009-02-23 | 460 | |||
3 | DŚU - Decyzja o Środowiskowych Uwarunkowaniach DŚU | 2011-12-20 | 1030 | |||
4 | Przetarg ograniczony - ogłoszeniePrzOgIe | 2015-10-09 | Budowa | 1388 | ||
5 | Wnioski - termin składania wniosków o udział w II etapie przetarguWnioski | 2015-11-12 | 34 | |||
6 | ZnRID - złożenie wniosku o wydanieZnRID_wn | 2016-09-08 | Etap I: 489+329,68 - 491+267,40 km | 300 | ||
7 | Zaproszenie do przetargu ograniczonego - II etap przetarguZaprosz. | 2016-09-30 | 22 | |||
8 | ZnRID - złożenie wniosku o wydanieZnRID_wn | 2016-10-24 | Etap II: 491+267,40 - 494+905,40 km | 24 | ||
9 | Zmiana terminuPrzeloz | 2017-01-24 | II termin | 92 | ||
10 | Zmiana terminuPrzeloz | 2017-02-28 | III termin | 35 | ||
11 | Zmiana terminuPrzeloz | 2017-03-14 | IV termin | 14 | ||
12 | Zmiana terminuPrzeloz | 2017-03-27 | V termin otwarcia ofert | 12 | ||
13 | Zmiana terminuPrzeloz | 2017-04-04 | VI termin otwarcia ofert | 8 | ||
14 | Otwarcie ofert - rozstrzygnięcie przetarguOtwarcie | 2017-04-05 | 1 | |||
15 | Wybór wykonawcyWybór | 2017-04-21 | 16 | |||
16 | Postanowienie RDOŚPOOŚ | 2017-04-28 | Etap II: 491+267,40 - 494+905,40 km | 7 | ||
17 | Kontrola Urzędu Zamówień Publicznych - rozpoczęcieUZPStart | 2017-05-12 | 14 | |||
18 | DŚU - Decyzja o Środowiskowych Uwarunkowaniach DŚU | 2017-05-30 | Etap I: 489+329,68 - 491+267,40 km | 18 | ||
19 | Kontrola Urzędu Zamówień Publicznych - wynikUZPWynik | 2017-06-08 | Wynik: brak naruszeń | 9 | ||
20 | Zezwolenie na Realizację Inwestycji DrogowejZnRID | 2017-07-11 | Etap II: 491+267,40 - 494+905,40 km | 33 | ||
21 | Postanowienie RDOŚPOOŚ | 2017-07-25 | Etap I: 489+329,68 - 491+267,40 km link | 14 | ||
22 | Podpisanie umowy na realizację zadaniaPodpis | 2017-07-25 | 0 | |||
23 | Zezwolenie na Realizację Inwestycji DrogowejZnRID | 2017-07-28 | Etap I: 489+329,68 - 491+267,40 km | 3 | ||
24 | ZnRID - złożenie wniosku o wydanieZnRID_wn | 2017-12-22 | zmiana ZnRID dla obu etapów | 147 | ||
25 | Wniosek do RDOŚ o ponowną Ocenę Oddziaływania na ŚrodowiskoPonOOŚ | 2018-02-13 | Etap I: 489+325,68 - 491+267,4 km link | 53 | ||
26 | Wniosek do RDOŚ o ponowną Ocenę Oddziaływania na ŚrodowiskoPonOOŚ | 2018-02-13 | Etap II: 491+267,4 - 494+905,4 km link | 0 | ||
27 | Obwieszczenie RDOŚOBWRDOS | 2018-03-30 | Zmiana terminu wydania postanowień RDOŚ dla obu etapów w sprawie POOnŚ link | 44 | ||
28 | Postanowienie RDOŚPOOŚ | 2018-06-04 | Zapowiedziany termin wydania postanowień RDOŚ | 66 | ||
29 | Postanowienie RDOŚPOOŚ | 2018-06-29 | Etap II: 491+267,4 - 494+905,4 km link | 25 | ||
30 | Postanowienie RDOŚPOOŚ | 2018-07-04 | Etap I: 489+325,68 - 491+267,4 km link | 5 | ||
31 | Zezwolenie na Realizację Inwestycji DrogowejZnRID | 2018-09-12 | Etap I: 489+325,68 - 491+267,4 km i etap II: 491+267,4 - 494+905,4 km | 70 | ||
32 | Oddanie do użytkuOddany | 2020-08-14 | 702 | |||
Od wybranej (kliknięciem w kolumnie) daty: | 2022-06-30 | |||||
Oferty z dnia 2017-04-05: | ||||||
Lp. | Nazwa | Cena [mln. PLN] | % budżetu | Czas realizacji [msc.] | Gwarancja [msc] | |
1 | Polaqua sp. z o.o. | 200.2 | 88.4 | 29 | 120 | |
2 | PORR S.A. PORR Bau Gmbh | 203.8 | 90.0 | 29 | 120 | |
3 | Mota Engil Central Europe S.A. Unibep S.A. | 222.8 | 98.4 | 29 | 120 | |
4 | Strabag Sp. z o.o. Strabag Infrastruktura Południe Sp. z o.o. | 224.8 | 99.3 | 29 | 120 | |
5 | Budimex S.A. | 227.9 | 100.7 | 29 | 120 | |
6 | IDS-BUD S.A. | 237.4 | 104.9 | 29 | 120 | |
7 | PUT Intercor | 239.1 | 105.6 | 29 | 120 | |
8 | Astaldi S.p.A PBDiM Mińsk Mazowiecki | 241 | 106.4 | 29 | 120 | |
9 | Mostostal Warszawa S.A. | 242.2 | 107.0 | 29 | 120 | |
10 | Rubau Polska Sp. z o.o. Connstrucciones Rubau S.A. | 244.7 | 108.1 | 29 | 120 | |
11 | TOTO S.p.A. | 252.4 | 111.5 | 30 | 120 | |
12 | Mirbud S.A. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia S.A. | 298.1 | 131.7 | 29 | 120 |